Utilisez les filtres

Indiquez un ou plusieurs mots clés.
par ex. constructeur mouvement
Pays
Catégorie(s) de métier(s)
Date de parution
Du
Au
Type d’emploi
Statut

Neuchâtel area Durée indéterminée 100 %

Customer Service Director (H/F/X)

1069 vues

Job Watch vous propose cette opportunité.

Pour voir l'intégralité de la description de l'offre, connectez-vous à votre compte Job Watch ou inscrivez-vous, c'est gratuit !

Your Missions

  • Ensure Group and Brand policies are applied. 
  • Manage HQ & overall platform performance (repair leadtime, quality and customer satisfaction) in accordance with Group and Region guidelines. 
  • Coordinate internal customer service operations (administration, CS logistics and technical departments). 
  • Optimize internal flow and organization on a continuous improvement process and lead business transformation and change management. 
  • Perform projects to leverage local synergies to improve the network quality, repair lead-time and productivity. 
  • Enhance the external network customer service use in relation with internal network and control sub-contracting costs and internal workload. 
  • Prepare, submit and control CS budget & PNL supporting the customer service strategy. 
  • Ensure a fluid cooperation with all the manufacture department, optimize both global and local load and capacities.
  • Promote 4.0 initiatives, in line with the Maison and Group roadmap.
  • Actively participate to the quality feedback loop, to allow the Maison to achieve its ambitious target.

your Profile

  • You possess either a master's degree in business or industrial engineering, or a minimum of 15 years of experience in a customer service department, combined with at least 10 years of experience in team management.
  • You have proven experience abroad, in a market or on a CS repair platform.
  • English - bilingual level required, other language skills are an advantage. 
  • You are client-centric, rigorous, results oriented, you are an excellent communicator and a true team player.

Réf. Job Watch
JW74217512
Catégories de métiers
SAV / Service clients / CRM / Vente - marché internationaux


Jobwatch Banner

Depuis plus de 12 ans, Job Watch est un gage de qualité particulièrement apprécié par les recruteurs. Plus de 450 entreprises des domaines de l’horlogerie et de la microtechnique nous font confiance pour trouver leurs futurs talents.

Pour accéder au contenu complet de nos offres d’emploi et transmettre votre candidature, connectez-vous à votre compte ou inscrivez-vous sur jobwatch.ch.

Inscription gratuite

N’hésitez plus, créez votre compte

Je m’inscris