Utilisez les filtres

Indiquez un ou plusieurs mots clés.
par ex. constructeur mouvement
Pays
Catégorie(s) de métier(s)
Date de parution
Du
Au
Type d’emploi
Statut

Région du Jura bernois Durée indéterminée 100 %

International Digital Media Specialist

292 vues

Job Watch vous propose cette opportunité.

Pour voir l'intégralité de la description de l'offre, connectez-vous à votre compte Job Watch ou inscrivez-vous, c'est gratuit !

your missions

  • Develop international media strategies in line with brand objectives and market trends
  • Plan, execute and monitor digital media campaigns across digital platforms (social media, display advertising, CTV)
  • Coordinate with internal teams and markets on the visual planning of global digital media campaigns
  • Track, monitor and optimise media campaign performance against KPIs, evaluate results, and adjust strategy and budgets accordingly
  • Produce bi-weekly, monthly, and quarterly reports and make strategic recommendations accordingly
  • Collaborate with Longines’ international teams to coordinate global and local media campaigns
  • Collaborate and coordinate with the marketing teams on the creation of advertising copy and the development of digital assets to ensure consistent and impactful messaging
  • Manage relationships with agencies and third-party vendors who support Longines’ paid marketing efforts
  • Conduct market research and audience analysis to inform media planning decisions
  • Stay on top of the latest industry trends, emerging media channels and best practices

your Profile

  • 2+ years of experience in digital media planning
  • Proven track record of successful media campaigns for luxury or prestige brands
  • Excellent analytical skills and the ability to interpret complex data with a good understanding of KPIs and metrics
  • Strong negotiation and communication skills
  • Creative thinker with the ability to develop innovative media solutions
  • Proficiency in media planning tools and software
  • Proven experience on Meta Business Manager, Google Ads, Google Analytics, Display & Video 360
  • Experience in managing paid media budgets on a global level
  • Extensive knowledge and understanding of technology and digital trends
  • Team player able to thrive in a fast-paced environment with multiple projects and quick turnarounds



Réf. Job Watch
JW16570557
Catégories de métiers
E-commerce / Webdesign / Internet / Communication / RP / Social media / Marketing digital


Jobwatch Banner

Depuis plus de 12 ans, Job Watch est un gage de qualité particulièrement apprécié par les recruteurs. Plus de 450 entreprises des domaines de l’horlogerie et de la microtechnique nous font confiance pour trouver leurs futurs talents.

Pour accéder au contenu complet de nos offres d’emploi et transmettre votre candidature, connectez-vous à votre compte ou inscrivez-vous sur jobwatch.ch.

Inscription gratuite

N’hésitez plus, créez votre compte

Je m’inscris